Üdvözlöm a Rozgonyi Consulting honlapján
Engedje meg, hogy néhány mondatban bemutatkozzam.
Szakmai karrieremet 1997-ben kezdtem meg egy Állami tulajdonú kereskedelmi és szolgáltató részvénytársaságnál. Munkám során bepillantást nyerhettem egy szolgáltatást végző szervezeti egység mindennapi életébe, működésébe.
2000-ben Magyarország egyik meghatározó, multinacionális nagykereskedelmi cégének csapatához csatlakoztam. Fő profilom az értékesítés volt, illetve a kereskedelmi folyamatok ellenőrzése, végrehajtása, munkaszervezés és annak koordinálása. Néhány évvel később, 2003-ban megszereztem a Mérlegképes könyvelői szakképesítést vállalkozói szakon.
2009-ben a szakmai utam egy újabb mérföldkőhöz érkezett. Lehetőségem nyílt arra, hogy az ország egyik vezető, nemzetközileg is elismert kereskedelmi üzletláncánál dolgozzak. Részt vehettem egy új piaci szegmensre épülő kiskereskedelmi hálózat kiépítésében. Felelős vezetőként a kereskedelmi folyamatok ellenőrzése, végrehajtása, koordinálása, valamint a munkaügyi területen való aktív részvétel, készletgazdálkodás és pénzügyi tervezés mellett a stratégiailag fontos, profit orientált döntések meghozatala volt a feladatom.
2010-ben, 13 év kereskedelemben töltött év után, másik szakmámban, a számvitel területén helyezkedtem el. 2013-ban profilbővítés céljából Társadalombiztosítási és Bérügyi szakelőadói, majd 2016-ban Adótanácsadói képesítést szereztem. Jelenleg a Rozgonyi Consulting Adótanácsadó és Könyvelőiroda szakmai vezetőjeként dolgozom.
2017 óta tagja vagyok a Magyar Adótanácsadók és Könyvviteli Szolgáltatók Országos Egyesületének, 2018-tól pedig „Elismert tag” szakmai minősítéssel is rendelkezem.
Rozgonyi Roland
Adótanácsadó
Mérlegképes könyvelő
Társadalombiztosítási és bérügyi szakelőadó